28 februari 2012

Shopping

Var på lite shopping igår och det resulterade i ett bra inköp och ett dåligt.

Köpte en ny skidjacka efter att ha sprungit runt och letat jacka sedan före jul hittade jag nu äntligen en som jag gillade, som hade snöstopp, var rätt färg och låg inom ramarna för min budjet. Detta var då mitt bra inköp.

Nu till det dåliga ett par tränings byxor från HM. Snygga och bekväma men med en söndrig dragkedja.Detta resulterar i att jag kommer att få köra in till stan på nytt för att byta ut detta plagg till ett motsvarande. Man blir så arg på sig själv för att man inte kollar in plagget ORDENTLIGT före man handlar det.

2 kommentarer:

  1. Tur att det är så mycket bilder i min blogg då = lättläst! ;)

    SvaraRadera
  2. sv. sätt lillen i en sele under jackan?! med öronskydd på, så går det nog bra. du kanske int kan stå mitt i apberget, dock :D

    SvaraRadera