17 november 2012

Om man skulle göra ett nytt försök

NYTT FÖRSÖK

till att börja blogga på nytt.

Egentligen tycker jag om att skriva av mig lite nu som då, det är bara det att tiden inte räcker till mera då man jobbar heltid, har ett stort barn som skall skjutsas hit och dit på träning eller så är det läxläsning eller nått annat. Det andra lilla barnet är mest över allt och har man inte ögon i nacken "HÄNDER" det alltid nått.
Huset ser mest ut som om en familj på 12 bodde i vårt hus men jag tror jag fått en selektiv syn för det mera eller mindre. Vissa dagar bara blir jag rabiat av hur det ser ut andra dagar är soffan mera lockande. Dock är det stora problemet att hitta tiden att sätta sig ner vid datorn och skriva helst några rader då ens liv går i 110 hela tiden.
Nå men nu har jag i alla fall tänkt att jag skall försöka hitta den tiden att uppdatera min blogg lite nu som då.
Dom brukar ju säga att det är tanken som räknas, är det så i detta fall också???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar