10 maj 2012

Barnrum

VARFÖR?

Varför skall alla barnrum vara så plutte nuttiga, finns det inga häftiga barnrum? Om man googlar bilder på barnrum så kommer det upp bild efter bild med barnrum som går i rosa, ljus blått, ljus gult m.m fint inredda med små lådor och gulliga nallar som sitter på nån hylla.

Men HALLÅ, min unge river ner och gör totalt kaos av rummet på 4 minuter. Då är det ingen skillnad hur plutte nuttigt fint nallarna sitter på hyllan. Jag vill se flera barnrum med mycket färg och bra lösningar på förvaring.

Själv skall vi ju använda oss gamla köksskåp då vi fixar förvaring åt Jerry. Nu försökte jag då googla för att hitta några eller någon rolig ide på färgsättning eller häftiga gardiner, mattor m.m Resultatet blev att jag hittade bara massa plutte nutt.

Så vad gör jag nu?
Troligen försöker jag komma på egna bra lösningar samt ideér och så får jag nog ta och göra en utfärd till nån butik som säljer målarfärg för att hitta färg inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar