12 maj 2012

Something you adore

Det är ju så många saker, måste man välja en?
Nej, varför skulle man behöva det?
Får man börja laga en lista?
Nej detta är en foto utmaning håll dig till utmaningen!

OK! vad skall jag välja? Skulle såklart kunna lägga upp en bild på familjen, Ebba , Jerry, katterna eller bubblan men dom har ni redan sätt och vet att jag tycker om.

Nu skall jag lägga in en bild på nått jag fick upp ögonen för år 2007 då det kom till Finland.
Många mammor kommer att hålla med mig och säga att dessa är de underbaraste, snyggaste, coolaste, häftigaste, färggladaste barn kläderna de vet.

Jo ni läste rätt, barnkläder. MeandI:s barnkläder är enligt mig så underbara. Inte konstigt att jag i dagens läge börjat sälja dem. Det är heller inte konstigt att jag dras till dem. De är just såna som jag tycker barkläder skall vara, färglada, bra kvalitet, häftiga mönster, unisex ( inte alltid men en del) och så är dom ju retro inspirerade. 

Om det undgått någon så kan jag säga att jag nog lider lite av att vara dragen mot 70-talet. Gillar stilen, färgerna och mönstren. Att det nu inom mode och inrednings branschen är så pop med just retro är kanske en boom och "inne" men mitt retro tycke går nog lite djupare än så. Gillade färg och formerna redan för flera år sedan då det var som "hetast" med, ja vad skall jag kalla stilen, kanske " den vita stilen". Då allt skull va ljust. Nej det passar inte mig, färg skall det vara!

Nå tillbaka till bilden, här kommer den:



 MeandI vårkollektionen 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar