26 januari 2012

Att samsova

Hittade denna bild på en annan blogg: Tajtamamman denna bild är alltså så rätt. * skrattar *


Det är just såhär det är. I alla fall om man har ett barn som heter Jerry och en mamma som jag som inte orkar ta itu med att försöka få ungen att sova i egen säng. Det är så mycket bekvämare ...hö hö att ha honom att sova med oss. Egentligen stör det mig inte men denna bild förklarar allt! det är som dom brukar säga en bild säger mera än 1000 ord.

Det stör mig inte att samsova och det passar mig ganska bra, jag gillar att ligga och gosas med min lilla kille men ibland, nån gång skulle det vara skönt att få sova själv. Men den tiden kommer som sagt Jerry lär nog inte sova med oss då han är 15 år så jag stressar inte att få honom att sova hela natten i egen säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar