11 november 2011

Jonathan klädparty

Igår var jag på ett klädparty som jag aldrig varit på tidigare. Jonathan hette märket.
Helt ok baskläder och till rätt billiga priser skulle jag vilja säga. Oftast är ju kläder som säljs på hemma partyn ganska värde fulla och kostar nog en del, men bland dessa hitta man rätt mycket som inte alls var dyrt.

Vinterkläder som halare, jackor och byxor, vantar och mössor fick man till bra priser. Dessutom hade de tre olika sorters "kvalitet" dom bästa skulle motsvara Reima tec, vilket jag nog är lite skeptisk till men kvaliteten måste i alla fall vara rätt bra då hon jämförde dessa märken. Priset på dessa Jonathan utekläder var dock minst hälften billigare än Reimas, frågan är då om Reima tec är dubbelt bättre eller inte? Sedan fanns det såklart också billigare halare men med lite sämre vattenskydd osv.

Om ni vill kolla in kläderna kan ni besöka deras hemsida :

Jesperjunior

Nå tillslut köpte jag i alla fall inte så mycket för många av vinterkläderna var redan slut och den nya kollektionen som just kommit ut hade hon inga förevisnings plagg av ännu. Synd ! Dessutom har Ebba redan hur bra vinter kläder som helst och lilla killen behöver nog inte så mycket vattenskyddade kläder ännu, annat är det efter nått år.

Mina inköp blev dessa:
Bildkälla
Till Jerry, måste bara köpa den han var så söt i den. Pris: 12,95 e

och . . .
Bildkälla
Till Ebba, en sån turkos, samma färg som hon har på sina vinter/ skidkläder och jag tänkte hon skulle ha den under hjälmen då vi far och skidar. Pris: 3,75 e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar