30 november 2011

Önskelistan

Hej Tomten här är min önskelista

1. Jag önskar mig en vit jul, jag vill alltså att det skall komma snö, helst mycket men lite går nog också bra.
2. Massor med god julmat och en lika trevlig julafton som vanligt
3.Sen önskar jag att den där massor av julmaten jag kommer äta inte skall påverka mina former nämnvärt, alltså att vågen inte skall börja visa +++ så att kläderna jag just börjat komma i tillbaka efter graviditeten blir för små på nytt.
4. Sen önskar jag ju förstås att jag själv och min familj, vänner m.f skall få vara friska och lyckliga och fred på jorden ...ja vad mera brukar det vara?
5. Ja och till sist då den årliga julklappen jag fått så många andra jular, House detta år borde bli season 6 om jag räknar rätt.

Nu tror jag att jag är klar, vad annat kan man önska???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar