21 december 2011

För alla er som HATAR att städa

nu finns det ett mirakelmedel som heter duga.

Jag är ingen sån människa som städar överdrivet mycket och ibland går det en stund mellan städgångerna och skiten samlas på hög. Då man sedan skall göra rent är det inte alltid så lätt och man går runt och är småsur på sig själv för att man inte tagit tag i saken tidigare och gjort nått åt saken då det ännu inte var så smutsigt.

Kanske finns det flera som jag därute. Till er vill jag säga att jag har funnit lösningen på problemet och det heter Cillit bang.


Detta medel köpte jag för att min svägerska sa att det var super bra. Var skeptisk, brukar vara det mot saker som det här. Saker dom gör reklam för att skall vara såååååå bra, men detta medel var sååååå bra som de i reklamen utlovar.

här skall ni få se, diskhons sil före och efter:

FÖRE


EFTER


Enda man kan fundera över är hur mycket starka gifter det behövs för att det skall bli såhär rent såhär enkelt men jag rekommenderar ändå detta medel. I alla fall till dom som inte har tid att stå och putsa rent antingen varje dag eller stå lång tid och gnugga rent gammal skit som sitter fast. Kan säga att jag tycker denna produkt är värd sin 3 euro eller vad den nu kosta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar