5 december 2011

Går inte bra det här (lucka nr 4)

man kan ju lugnt säga att det inte går så bra med mitt luck öppnas. Nå jag skall försöka förbättra mig. Får väll försöka komma ihåg att öppna två idag.


skrålla....



















Ett stycke söndrig diskmaskin hittade vi igår på II Advent. Så därför också har mitt bloggande under helgen blivit lidande, har haft annat "roligt" att göra som att diska för hand.
Endast ett hål där den skall stå finns kvar....diskmaskinen i sig själv står på köksgolvet och i detta skede går det faktiskt att diska med den men man måste ha en slang som kommer ut från sidan ner i en kopp så "extra" vatten den pumpar in rinner ut dit. Få se hur vi får den fixad och när? månne man får leva med en diskmaskin som står mitt i köket hela julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar