22 december 2011

Säkerheten först

Har köpt en sak som jag ännu för en vecka sedan inte visste att fanns.

Det var en vän till mig som frågade om jag som bodde på landet och var ute och promenerade på mörka vägar nu vinter tid hade en sån här. Hon hade tänkt köpa en och fråga därför om jag hade en sån. Det hade jag ju INTE och hakade direkt på. En sån behövde jag också.

Säkerheten kommer alltid i första hand, tycker kanske inte att denna produkt är världens snyggaste men det är ju inte det som är A och O, utan att man syns då man är ute och går med vagnen.




Denna produkt som jag tycker alla som går ut med barnvagnen i mörker borde ha finns att köpas vid Clas Ohlson. Av alla ställen, vid Clas ohlson, borde det inte vara Emmaljunga och Brio eller nån annan barnvagnstillverkare som skulle sälja dessa? Nej tydligen är inte säkerheten så viktig för dessa stor barnvagnstillverkare som de vill påstå för jag har inte hittat denna produkt till salu hos någon annan än Clas Ohlson.

Clas Ohlson, reflexöverdrag för vagn

Priset var heller inte dyrt under 10 euro för en såhär bra sak. Den summan betalar jag mera än gärna för denna produkt och bäst av allt man behöver inte ens bo nära en Clas Ohlson butik, produkten går att beställa via netet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar