10 december 2011

Present av arbetskamraterna

Igår var en av mina arbetskamrater in hit och hälsade på, en snabb visit. Hon kom hit för att räcka över en korg full med saker till lilla Jerry.


Blev så glad, tänk att dom kommer ihåg en. Sakerna Jerry fick var fina användbara saker som man har nytta av.

Här i lite mera specificerade bilder.


Blöjor reda öppnat paket, är ju som sagt bruksvara i vår familj.


En fin ljusbrun dräkt, skön och praktisk. Med praktisk menar jag att den saknar huva. Gillar inte då bebiskläder har huva då man skall ha dem under halaren på vintern blir så "korvigt".


... och så en body, och dom som känner mig och vet var jag jobbar förstår varför mina arbetskamrater valt en HEVIsaurus body. Hevi = den avdelning jag jobbar på.


lite ekologiska produkter som kan vara bra att ha då man har en liten bebis


en brun fleece halare också den utan huva.


och så till sist en bild på korgen som kom till bra användning direkt. har Jerrys vantar, mössor m.m i den. Dessa har fram tills denna stund legat och rullat runt lite här som där.

Ja vi fick ju också en ask med gröna kulor. Asken är dock i detta nu redan nästan tom så ingen vits att fota den.

Tack för den jätte fina presenten säger Mamma och Jerry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar