15 december 2011

ligger efter på nytt

Nu ligger jag efter på nytt med kalendern men igår var e aningen full späckad dag så jag skyller på det.

Nå vi öppnar luckan nu istället:


och så skrollar vi..

































Skulle vilja hitta några FINA tomtar, prydnads tomtar alltså. tycker alla tomtar vi har (förutom dom Ebba lagat som är fina på sitt eget sätt) är as fula. Skulle vilja hitta några fina tomtar att pynta med. Men då jag går i butikerna och kollar finns det enligt mig mest gräsliga plastiga, fula tomtar som jag inte vill ha i mitt hem. Var är alla fina tomtar?

skulle kunna tänka mig nått liknande till detta:





Eller dessa i trä som vi hade hemma hos mina föräldrar och som jag därför känner en dragning till, barndoms minnen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar