29 oktober 2011

Drive Angry och Barbie Prinsess akademin


En film jag själv inte sett men som min 7 åriga dotter blev helt vild och bara hoppa runt av glädje till då pappa kom hem och hade hyrt. Denna film nyast i serien Barbie var tydligen en hit. Dottern kolla den först två gånger igår och sedan en gång till idag på morgonen. jag tror den får fem stjärnor av fem möjliga om dottern får bestämma.

Betyg: *****

Bildkälla


En enligt mig rå film som mest handlade om blod och inte hade en så intressant handling. Jag fick inget riktigt grepp om handlingen och tyckte inte filmen var nått speciellt. Måste säga att Nicolas Cage som spelar huvudrollen i filmen brukar spela i bättre filmer än detta. Jag är besviken hade förväntat mig nått mer, nått bättre.

Betyg *

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar