31 oktober 2011

Loppisfynd

En söndags sysselsättning som säkert många delar med mig är att gå på lopptorg. Ja, jag går ju inte dit bara på söndagar, jag som är mamma ledig kan ju gå vilken dag jag vill men folk i allmänhet brukar ha mera tid på helgerna och det syns ju såklart på lopptorgen också. Många andra, t ex såna som arbetar kanske bara har möjlighet att gå dit under helgerna.

Nå igår söndag var jag en av dessa lopptorgs besökar. Vi, jag och grannen hoppa i bilen och besökte Suvi Kirppis . Detta besök gav utdelning, jag gjorde många fynd. Titta här skall ni få se:


Jag var främst ute efter kläder till min lilla kille och det lyckades jag ju att hitta. Allt detta kosta ca 30 euro, inte dåligt enligt mig. vad får man i butiken för 30 euro? Typ två bodys och ett par byxor se var nog pengarna slut.

Ett av fynden jag gjorde är dock inget Jerry kan använda nu, en Icepeak vindtät dräkt i storlek 86, det syntes knappt att den blitt använd, typ nyskick. Priset på den var 10 euro och jag kan konstatera att ibland gör man riktigt bra fynd. Här syns dräkten på höger sida och några av bodyna jag köpte på andra sidan.


Här kommer en närbild till på de övriga kläderna och så en på Jerry som också har på sig en av de nya outfits.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar