23 oktober 2011

Talkofest JiiiiiiIHAAAA


Årets talko fest har nu gått av stapeln, detta år i Sundom UF. Denna årliga fest som vi i styrelsen ordnar för våra jätte duktiga talko arbetare brukar vara en bra avslutning på säsongen. I år kommer ju säsongen att fortsätta genom bygget av nya Lokaalin men talko fest det har vi haft i alla fall. Årets tema var WILDA WÄSTERN, vi har alla år tema och har redan avklarat teman som ; Kändis party, Beatch party, Min hobbie och Sett på TV ! I år var det alltså dags för temat WILDA WÄSTERN. Här kommer en bild på mig och min utstyrsel . (såg dock att en knapp gått upp i blusen, så det måste ni bortse från, ser ju inte klokt ut )


Vi hade dukat borden som en hästsko och buffen blev serverad i bortre ändan av salen nära den omtyckta "baren". Konstigt vilken tillströmning det blev till den efter att J-O sagt välkommen och "öppnat" festen.


och så lite bilder på buffen :



Maten var så god, speciellt i min smak föll den varmrökta laxen, salladerna och efterrätten som var gudomlig, tror det var vitchoklad cheescake.

Vi i styrelsen bjöd om vanligt på oss själva (om vi nu inte alltid gör det) genom att med vårt årliga program nummer denna gång bjuda på nån sort av Line dance detta med delade framgångar. Men roligt hade vi och publiken.

och så till sist en bild på min lilla klimp och pappa i västern utstyrsel:


Nu blir det att vänta på nästa års fest = D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar